30 March 2009

Lights Off!! Good Job Malaysia!!

28 march 2009, 8.30pm - 9.30 pm Aku kat mana? Aku xde kat umah.. dr petang aku dah kuar. [of course lampu umah aku sume dah tutup :P ] kononnye nak beli lilin. bak kata adek bongsu ku, Awie, kne beli lilin, malam nie nak tutup lampu.. Adek aku yg kat Kedah pon semangat nak tutup lampu dan dia dah pun sign up kat earth hour website. hehehe.. alih2 brg2 umah len beli except lilin.. aihhh...

Aku pegi Mines Shopping Complex. Makan2.. Then main bowling. masa bergelap aku kat bowling center lah.. well guess what.. Mines Bowl pon sama2 sokong Earth Hour. akibatnye.. sume main bowling dalam gulap. termasuklah aku n ZAM. hihihi.. Thrill & really hv fun.. Aku rasa bangga dapat jadi sebahagian yang menyokong earth hour.

tapi aku sedey jugak... walopon nak rak promosi dibuat..but still have some people yg BUTA Isu Semasa.. fesyen nak Up-To-Date.. tapi hal2 semasa xmo amek tao.baik xyah duduk kat BUMI kite neh.. ape punya mental lah~ Well aku namao emo2.. let Them be whateva they wanna be.. They Just Miss The Precious Momment~

whink!!

8 Orang Baik Hati:

Syuf-Fyq said...

At the same night of the Earth Hour, I went to the city when it was almost midnight. The pubs and clubs were supporting the Earth Hour as well. They even switched off their lights eventhough it has passed 9.30 pm. They used only the crystal balls and a bit of lights! Hahahaha! :))

~@RniE~ said...

Adek ku Sengal!!! aih.. nama pun pub & nite club. diorg xyah tunggu Earth Hour pun mmg stiap ari sokong Earth Hour. adeyy~~..

Ooo.. ini ke keje kamu kat sane. Mak Ayah hantar dia gi sane suh blaja.. tapi kamu gi nite club yer... asal x ajak akak sama.. huhuhu.. ;P

.dar. said...

aku kat umah. tidoq ja aku. sungguh boring.

~@RniE~ said...

hehu~ Lin hg mmg jenih tidoq awal.. so lights off 8.30-9.30 tuh mmg elok2 ngn masa tidoq hg.. hg bosan sbb xajak aku rongeng sesama.. tgk.. ritu pegi Kajang pon xajak~.. bawu igt nak lencong gi umah kamu..

.dar. said...

aku pegi kajang dgn adek bradek aku..tu pun plan last minit..huhuw..boring boring dah la hari2 keja kuar umah x nampak matahari..lik umah pun x nampak matahari..

~@RniE~ said...

kamu dedikasi dengan keje... huhu.. tuh yg matahari pon dah tatao bile tengelam timbulnye. meh la putrajaya. lepak kt jembatan ngn aku.. lepak ngn aku xkan kene halau nye lah!! ahaks~

.dar. said...

hahaha. yuzz dah serik mao p putrajaya. nt tak pasai2 kena kawen cepat hahaha. nt aku ajak yuzz eh bole bg dress hg =D

~@RniE~ said...

oyeah babeh!!~ nnt mao dtg, roger2 dulu keh.. muaaxxx!!~

Post a Comment