22 March 2009

Anak Cucu Cicit Tok HABIB~

-- gf Adek aku, Fariza with my Cazen, Adila --

"Atok ko musti kaya kan..sebab ade kedai emas sniri." dari time aku skola lagi ada kengkawan aku tny, aku ney ade kaitan ngn Habib Jewels ke. Mentang2 nama atok aku Habib, trus sangkakan aku ade kaitan ngn Habib Jewels. hehu... Kalo korang nak tao, ktorg melabur kt Habib Jewels ade lah. Adey~

Sabtu lepas, ktorg Anak, Cucu, Cicit Tok Habib berkumpul lagi. kali ney sebab cazen aku bertunang. walopon xsume yg dapat dtg, tapi kire oke lah, ramai yg turun. Abg Ambok aku bertunang ngn org Batu Caves. Kak Dila namanya... seorg cigu satu tmpt ngaja ngn abg Ambok aku..

petang tuh pas keje, aku rest jap before gi rumah Kak Intan kt Ukay Perdana.Kak Intan is akak kepada abg Ambok aku. Memang planning kumpul kat sane sebelum bertolak ke umah pompuan lepas maghrib tuh. Aku bawak ZAM sama sebab kak Intan cakap, bawaklah yang si tinggi lampai tuh.. adoi aiii... hehehehe..

Kendurinye sederhana aje. ktorg pihak lelaki just bawak antaran.. hehehe.. tapi bile da konvoi 11 biji keta, mao penin pala gak pihak pompuan.hehehe.. kasi kecoh aje. Alhamdullillah, majlis berjalan ngn lancar. sambutan dari pihak pompuan memang meriah. Moga-moga, jodoh mereka berkekalan hingga ke akhir hayat..

penat? memang penat. tapi aku happy sangat sebab ley jumpe cazen2 aku, dila, baby, syafiqah ngn syamimi, dan aku tersangat happy bile dpt jumpe ayah sedara aku, Mamandan [adek abah] sebab muka mamandan memang sejibik macam abah.. rindu abah sebenarnyee.... humm...

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment