19 March 2009

kerja Dimasa Lapang...

Semalam Task Besao aku da dapat settlekan.. Teruk gak pala otak aku pikir logik tuk report Optipro ney.. Nampak memang macam senang. tapi bila kne pikir logik sniri, ade gak 5,6 kali aku berulang gi cafe cari makanan.. huhuhu.. lagi stress, lagi kuat aku makan..

hari ni bos xde. Yahooo~~ keje aku lagi 30% tuk report statistic yang kedua ney siap. Malas?? mungkin!! aku bukan xley pikir, tapi aku rasa mood aku xde arini... huhuhu.. so aku berlayar lah ke blog2 yang menjual baju2 kasot2 lam internet ney. juling gak mata aku tgk.. ada yang lawa2 tapi harganya... slurpP!!~

owh.. semalam aku dapat adiah dari Ad-Nina!!~ hehehe baju vintage yang dia beli dari one of blogshop then terus send kat opis aku.. hahaha.. Thanks Ad!!~ sayang gak ko kat aku!! xpe, karang besday ko, aku kasi adiah balik yer. tapi aku memang suke vintage dress.. mmg lawa2..huhuhu..

dan setelah aku leka membelek2 baju2 kt internet ney, aku terjumpa satu baju ney.. isk... lawa arr...dari jaoh, lembu boley kejar kalo aku pakai neh.. hehehe...


err.. sayang.. ayg nak baju ney boley?? xmahal pon £ 45 jer. hehehe.. boley kan abg kan... ngeeee~

-end-

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment