9 March 2009

GLad to be Home!!

I'm glad to be home!! yes!! I miss my family damn very much. Miss my katil and my teady bearssss. Though only 1 an half day I stayed at home, Its enough for me to come back~ yerlah.. kalo xbalik skrg, xkan nak tunggu raya bawu balik kan. in fact,ZAM pon balik celebrate besday ayahnye arini yang ke 56 kalo x silap lah.huhuhu.. Happy birthday Bapak.. semoga panjang umo dan sentiasa diberi kesejahteraan kesihatan berpanjangan. Aminn.. :)

Bersempena Maulid Nabi, ramai yang buat kenduri kesyukuran ade gak yang buat kenduri kawen. tapi petang semalam bile aku tgk segment Remaja kt TV3, aku jadi sedey. Rupenye ramai yang lupe yang maulid Nabi ney sebenarnya hari lahir nabi junjungan kita. Tarikhnye kompom2 ramai yg lupe.Valentines boley ingat plak.adey la...nak kata aku nie baik sangat, xde la jugak.. tapi mende ney sume bukan setakat kne blaja kat skola pastu lupe bile kuar skola...[kne bukak balik buku agama time skola dolu2 neh~isk.. sbb ade gak yg aku da terlupa...]

kat umah bile xde pape, aku try selak2 album family aku lam pC neh.. then aku terjumpe some of picts yang buat aku tersenyum balik.. huk3.. gamba2 ney xde lama dolu-dolu kala.. tapi ade la dlm sthn 2 lepas.. dan ade gak gamba yang aku terlepas sbb dah menetap kat Putrajaya kan...


Aku pon pelik.. nape la aku xde dalam gamba neh..mana mungkin aku xmasok dlm gamba?[yerlah, aku ney fotogedik dari dulu lagik~ wiuwiu] ooohhh... sebab aku x balik!! kenduri kat Kulim. Kenduri cazen ku, Abg Ari!!


Haaa.. korang tau x, adek aku, Amim dia wat bisnes! cop mengecop!! sume dijalankan dirumah.. so tuk nak tgk kebolehannye, aku ngn dikwan order design kt amim. ZAM design nad beli baju bagi kat Amim, then amim wat..sama cam Dikwan.. Hasilnye.. tadaaaaa...korang tgk le sniri...skrg dia stop jap. Mama suh stop sbb nak SPM!! [kucing2 itu aku punye..huk3]


Dolu2.. before aku nak gi exam SPM, aku akan berdiri kat cni tgk matahari ku terbit~ rasa tenang je.. ilang la jap takuit nak xm tuh..hahaha...tp memang best.. ney pemandangan dari atas umah kat balconi bilik abah n mama..


- Yaa.. Abah!~ latihan entensif rowing boat.maseh gagah mendayung! rasanya da bape tahun mendayung. penah menang byk kali gak sampai dapat adiah bercoti luar negeri.. well aku balik neh, abah pegi latihan mendayung lagi..kat Ampangan Jajar. dekat ngn umah ZAM . kata abah sabtu depan da nak lawan.. huhuhu.. CHAIYOKK aBah!!~ CHAIYOKK!!


hahaha.. gambar ney actualy diambil lepas abah n mama pulang dari Mekah..saje nak bergambar beramai2..pendek kata bukan aku je suke bergambar oke!say cheesseeeee~ hahaha...

Oklah.. aku da nak chow.. kne siap. jap lagi ZAM nak datang. what to do.. cuti da abes, ktorg akan gerak ke KL pas zohor..
Daaa....

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment