15 March 2009

Coba - Coba Mencari Rezeki

Hahaha.. Betul lah topic kali ney~ semalam,[14032009] Cyberjaya ade wat Motorsport Event. dan antara pertandingan yang ade adalah pertandingan karaoke.. hahaha.. ape lagi, bile aku tao tu, terus aku pujuk ZAM masuk bertanding.. mana tao ada rezeki, dapat RM 800 hengget beserta hamper tao tuk 1st prize!! sape xmo.. ktorg skrg tgh berusaha mencari rezeki lebey... huhuhu..

Dari seawal 9 pagi lagi aku ngn ZAM da terpacak kat Pusat Komuniti Taman Tasik Cyberjaya. pergh.. ramai gile org.. Setelah pujuk memujuk, Kak Nurul n Yamusa mao gak dtg bagi sokongan.. huhuhu..

penat tu mmg teramat penat. tapi ktorg happy sgt that day.. Bukan rezeki aku ngn ZAM nak dpt duet tu.. ZAM dapat masuk top ten pun da cukup bersyukur. antara judges yg dtg ialah Ifa Raziah.. hehu... siap komen2 lagi cara ZAM nyanyi. hehu...ala2 Akademi Fantasi gitu..wahaha..tapi ktorg bukan pulang ngn tangan kosong, ktorg dpt voucher makan 100 hengget kt oldtown.. hehu..

Dan arini ari last Matta Fair! aku, ZAM , kak Nurul n Yamusa mmg da plan nak gi Matta Fair kt PWTC uh.. hehu.. seperti tahun lepas, Destinasi bercuti tetap sama..Insyaallah akan pergi bulan 7 ney. cuma akan ada kelainan dr tahun lepas.. xsabanye...

Lepas balik dari Matta fair, ktorg terus ke Times Square.. ZAM cakap nak repair RC dia yg tetiba xley start. Actually nie RC yg ke 2 dia setelah aku merosakkan RC lama dia.. hehehe.. Aku kan pemandu yg berhemah, sape suruh kasi main kan.. dah xciden, xley ckp pape lah..

sampai umah pon da lewat.. Sok nak kije... tido dulu yer..
Bubbye~


-- Di awal pagi.. muka pun bawu bangun tido.. huk3 --


-- This is the top ten finalist --


-- Matta Fair!!~ here We Come!!! --


-- ini kat Times Square, mengisi masa lapang bermain bowling before masuk muvie cite Race to the Witch Mountain. Best ooo... and paling best, aku dapat adiah Teady bear dari ZAM !! Pinky!!

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment