12 February 2010

BOla Bowling = LimaO Manderin??

Hi peeps~~

Almost sebulan da kot aku keje kat PMCare... well so far, aku sangat2 happy. Last nite aku ade selection bowling tuk hari sukan PMCare [sila bayangkan hari sukan sekolah yang ade lumba lari seratus meter pecut serta lompat bergalah!] haaa.. sumpah aku sungguh takjub!! lagi memberangsangkan minda, aku terjerumus dalam rumah HITAM!! yeassshhh!! diorg neh macam tau2 jer aku neh sesuai ngn Black team.. hahaha.. [bajet sangat BlackMetal jahat nak mati la kan. padahal ayu tertib korang tak tahu] nak muntah aku perasan agi!! hahaha.. lantak aku la kan..korang ape kesah

Hari sukan itu akan berlangsung dengan majlis pembukaan kejohanan Bowling! [sekarang sila bayangkan ade majlis perasmian secara besar2an semacam Olimpik~] memang best!! cuma agak bosan menunggu sebab 1 lane ade 6 org!! puhhh!! [I berlari 100m kuak kupu2 pon belom sampai agi turn aku] if korang nk tau cite lanjut, sila ke sini [hampes Hajar, kutuk aku dlm blog dia]

oke..oke.. kite tutup cite hari sukan.. kite sambung next entry..

2 ari lagi Chinese New Year~ wohh.. Gong Xi Fa Chai kepada yang menyambutnyer.. Seng, Ceasar, Pegan, Lee Kian.. Lama sungguh x jumpe diorg since suma da kuar dr Softsolvers. Cuti kali neh lama, tapi xde pulak aku balik kedah.. neh suma sbb ade kenduri one of my friend kt UPM dolu...

"Selamat Pengantin Baru Aya chan~"

We'll be going to Termeloh Pahang convoying with my other UPM's bestie and opcoz with Incik ZAM yang tengah demam itu...

"kamOo, sila cepat sembuh, kalo saket2, U tinggal"

how dare I nak tinggal dia? confirm x!! hahaha...

Till THen~ daaaaaaaaaa...

2 Orang Baik Hati:

suhaiza said...

waaaaaahhh..ada ari sukan..seronoknye..leh meningkatkan kecergasan minda..hihi..wat kat mana nanti? chaiyok2..idup umah itam..idup nini..hihi

aritu pegi x temerloh? jam x? ahahhaha..kul bape gerak? jaja sabtu ritu gerak balik dlm kul 7.30 dr putrajaya

~@RniE~ said...

hehehe.. seronot kan...rasa cam kembali ke sekolah plak.nak ajak jaja ikot time 20hb tuh [nini lawan bowling] tp jaja ade BBQ plak that day. zazam pon xde.. uwaaaaaaaa...

nini g termeloh smlm... nnt nini upload gamba.. hik3... tp perjalanan xdela jaoh mana kan...sesat dlm Bandar tuh aje carik dewan x jumpe

Post a Comment