16 May 2009

up : Terkadang Terasa Teringin Terpaku dan Memaku Pintu Opis Neh~

Khamis Aritu, aku click click CIMB click aku lagi... dan~ Alhamdulillah!! Duet gaji BULAN LEPAS da masok!![bulan lepas yer anak - anak] yay!! syukur alhamdulillah.. dan cecepat aku membayar ape yg tertangguh.. kehidupan kembali normal setelah aku men"sound" suara hati aku dengan koat di post lepas... adakah pokcik berjanggot terbaca dan berasa simpati terhadap ku?? oh... biarla.. biar dia tahu yang aku juga manusia, yang ada tanggungjawab yang perlu dilaksanakan..huk3... anyway,tq kepada kengkawan aku yang turut keciankan aku.. dan ada gak yg offer "nak keje tempat aku x?" hehehe.. dan tidak lupa juga kepada kengkawan aku yg tidak mengajak aku meronggeng kerana memahami aku ketiadaan duet~ hahaha..tQ sume...

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment