18 May 2009

Good News!!~

Morning Peeps!!~ hari ni aku amat bahagia sekali! Last weekend aku dapat jumpa mama abah aku kt Hotel Legend. Aku lepak sane satu mlm.. then gi shopping. Apakan daya aku kija isnin[yakni arini] so xdpt lepak Hotel agi sbb mama abah aku stay sampai ari Selasa. uwaaaa... tapi aku happy sbb da lama xshopping ngn mama abah. best.. teringat time kecik2 dulu...

2nd thing is, My CHIBI & CHUBI will get new baby soon!!~ hahaha... aku ngn ZAM amat excited! Super Excited!! Actually CHIBI da bersalen [kot~] sbb berdasarkan bau bauan semerbak satu umah pada satu hari tuh. Tp skrg baby tuh lam pouch CHIBI [kami 2 suspect laa berdasarkan tengok pergolakan perot CHIBI]. Dijangkakan Baby akan kuar dari susuan dlm 2 bulan dr skrg!!~

ouh.. aku n ZAM sangat tidak sabar. Stiap ari mesti bertenggek tepi umah diorg sbb nak tgk perot CHIBI. Haaa.. tapi xlupa, CHUBI yang super agresive bertambah amat agresive. waaaaaaaa.. super protected CHIBI. xper ktorg paham... dan ktorg sgt berjaga2. hehehe...

Skrg aku ngn ZAM maseh dalam pertimbangan nak bagi nama Baby yg baru nak lahir xlama agi.. ermmm.. ape eh??

happy.. happy~
ngeeeee....

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment