26 May 2009

Senyap Sunyi Sepi~

Humm.. 6 ari?! urgh!!~ ape aku nak wat neh?? ZAM bertolak gi Pahang arini.duk sane 3 ari, pastu sambung pegi Morib 3 ari. Adey~ ape aku nak wat neh.. musti bosan xde dia. Hmmm... xper pejam celik pejam celik.. main ngn CHIBI ngn CHUBI..borak2 ngn Kak Yan.. kojap jer.. tup2 ZAM da balik.. yay!!~ tapi... asal rasa cam lama jer.. uwaaaaaaaaaaaa.....aih..ngade btol!

Semalam pas kije, aku ngn ZAM berdating kt alamanda. Konon2 mao main bowling afta makan2..tapi alih2, Bowling xjadi sbb que panjang gile. pastu aku pon naik penat.so xjadi gak. So after makan - makan kat Black Canyon, Alamanda [sedap yang oke2 laa...] terus ktorg pegi Jantezn. hehu.. we do for new hair cut! hahaha.. da bosan style lama kot. Me got new hair cut! super new yang sampai ZAM ckp, "saya datang ngn awek len, tapi balik ngn awek len~" wiuu...

actually ZAM saje nak treat aku sbb mao tinggalkan aku for 1 week kan. so dia bwk la aku gi mkn, styling sket & bowling [niat asal yg xmenjadi]. huhuhu.. anyway, aku oke, bit sedey. tapi xper.."Bubup janji tao, msg tao. pastu kene beli adiah.wahahaha..."

shhhh!!~

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment