5 May 2009

Its Party Time!!~

Hahaha.. xsangka, surprise aku menjadi. dengan bantuan Ad-Nina, alhamdulillah sume berjalan lancar. TQ sume kengkawan yg datang.Ad & Lemey, Kak Nurul & Yamusa, Darlyn, Analiyana, Ijan & Arm. Korang sume mmg supportive lah! kalo xde korang memang xmenjadi lah party malam tuh..

Al-kisahnye, aku dah terbuat appointment kat satu tempat and appointment tuh dah membuatkan ZAM xdapat gi main badminton macam selalu.[stiap ari rabu mlm dia akan men badminton ngn org2 opis dia]. nak x nak, dia kene temankan aku lah kan. dah pulak aritu, dia ada final latihan nasyed sampai kol 7mlm pon xreti2 nak abes practice agi. aku memang da cuak sbb kalo cancel neh, hancuss la plan aku. buat plak ritu, Lisa aku taya pecah~ hehehe.. so sumenye bergantung pada Jumper..

Tunggu punya tunggu, at last ZAM turun dr HQ nya, muka dia, Tensi ja.. aku takot nak tegur, tapi aku wat bodo gak.. terus ckp.. dan ckp..dan ckp...sbnrnye aku takot, ZAM dok menyelit2 keta2 kt ctu..alahai, rasa cam 1 inch ja antara keta len ngn Jumper.[Jantung aku letak tepi jap] badjet cam kol 7.50 sampai la kat bandar puteri tuh, tp 15min ja sampai. isk~

sampai je terus aku uruskan appointment aku. Sambe2 tuh aku roger ad, n yg len2.. ada yg tgh on the way. tp so far, sume berjalan lancar..abes je appointment, aku ajak ZAM mkn. slalunye dia yg ajak aku mkn..hehu, satu lagi dia xperasan.. suke2.. aku ajak gi Bumbu Bali...naik2 je tingkat atas Bumbu Bali, ZAM ternampak sume da tunggu dia..hahaha...seprise!!~

Well misi aku tercapai!! Dia bergenang air mata~ hehe, aku namao celoteh panjang. Just enjoy the Pict~

p/s : Food kt Bumbu Bali Besssst~



-- Just arrived, muka terkezot~ --


-- nasi Goreng Bali --


-- Campur 3 main Course --


-- SeaFood Platter..Yummy~ --


-- Thinking For the Wish, Me just Waiting to blow the candle! --


-- B'Day Boy.. boy kah lagi?? haha.. --


-- Rakan Subahat, Ad-Nina --


-- Tetamu Kehormat --


-- Rakan seSekolah,

-- 3 toges, Adhamiss Arnie, Darlyn & Ijan -- Miss the rest of us!


--They are A Part of My Life --


-- B4 Pulang, ZAM, Me, Lemey & Ad --

Ada lagi kalo korang nak tgk, just go to here : Zam's B'Day Album

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment