13 March 2010

Maseh ada yang Sayang~

Dengan rasa syukur dan bangganye I nak announce I dah 25 thn!! Hahaha… No..no..Noo.. it’s not pengunguman kawen. [10 march lepas 11.56mlm genap 25] Serious terasa old seperti burung antu yang mata bolat-bolat bile menenung screen baru neh..[mekaseh rikki tukaqkan screen baru kekonon hediah besday la kan..] tp da setengah bulan berlalu, abes satu pon aku x update dlm pari-pari.

MALAS!! Yup, ungkapan paling tepat kot untuk mendescribe aku pada keadaan sekarang. Ouh~ sangat dewa kemalasan.. kenape besday kali neh x rasa macam 16 dolu2. Sebab kamu dah tua cik arnie. Hak3…

First skali TQ sgt2 kepada mereka2 yg wish ikot sms n fb and ada jugak yang call semata2 nak ckp “Hey arni, happy besday. Ok la, aku ada reja. Nnt sembang len. TC”..huhuhu.. sumpah aku terharu!!

TQ kepada Jaja sebab lanje I sepotong kek~ I lap u jaja.. emuuaaahh~ ade gak rasa kek besday di usia 25.. igt macam xdak dah.. huk3…terharu lagi~ T_____T

Walopon hanya kami berdua.. rasa macam satu secret receipe tuh aku yg punya.. ada ke jaja suh aku tiop lilin tuh?! Hik3.. neh orang panggey mahu tapi malu.. suke2 ^__^blushing tp tiup jugak api tuh.25 dah kan…hahaha..

Kalo dulu mst dpt hadiah pmainan..ke hadiah beg skola ke. Skrg aku dpt hadiah dengan persoalan “Bila anda mahu kawen?” ohhh… **SilENT ModE**



0 Orang Baik Hati:

Post a Comment