31 March 2010

Bilakah Mimpi akan menjadi Kenyataan??

Hi Alam Maya~

Sejak menjak neh aku agak blurrie sikit.. Agak kepenatan sebab hari-hari minggu aku dipenuhi dengan acara menabah berat badan secara mendadak melalui cara agak berkesan, melahap nasi minyak [actually pegi la memana kenduri pon aku akan amek nasik putih instead of nasik minyak] kui.kui.kui.

Tapi entri ini bukan untuk itu.saya maseh tidak berkesempatan untuk menghedit gambar-gambar yang telah sedia kala chantek.perhati.perhati: Sedia kala chantek oke. Tengok la sape amek gamba kan..wahahaha…[Kembang hidung] Akan dihapdate kemudian hari. Maaf!


Orang cakap mimpi itu mainan tidur kan…otak tak rest secukupnya. Hurmm..betul lah tu. Pagi tadi bangun dari tidur, alhamdulillah~ pastu dalam hati berkata-kata “alahai dah pagi…” rasa maseh mengantok sebab semalam aku berangan-angan.

Hahaha.. tuhlah sebelum tidur jangan pikir bukan-bukan..baca doa tidur bukan kira anak kambing biri-biri lompat pagar kayu.hahaha..tak baca doa setan pon sama-sama tidur ngan kita sebab silap-silap boleh meresap masok dalam tidur…huuuu..

Tapi mimpi aku semalam agak amat sekejap. Dapat pandang dan sentuh lepastuh hilang.


Adakah berangan-angan untuk memiliki dress labuh berwarna hitam menjadi kesalahan? Tidak bukan? Dari angan-angan lahirlah cita-cita. Dari cita-cita akan menyebabkan kita terus berusaha. Pagi tadi sampai2 opis terus mengoogle dress2 yang best. Bile ternampak yang neh..T__________T jatuh chenta!!~ Sejibik macam nih la yang aku angankan.. sampai masok dalam mimpi nih [opkos lah dlm mimpi lain cket kan] tapi yang ini sangat gorjes.


Tambah2 yang pakai baju neh adalah Miranda Kerr yang sangat-sangatlah I admire dengan body dia. Kalau dia berjalan kucing [catwalk] sangat menterujakan kerana dia begitu comel!! Wohoho… Kene workout lebeh lagi neh dan berdiet secara bermoral. Ohhh..saya amat mahukan ini..tapi kalo aku pakai sekarang confirm besau kat paha drumstick ku~ T_______T


Terfikir pulak…Rasanya mimpi aku slama neh hitam putih ja macam filem zaman P.Ramlee dolu-dolu..xde warna warni, so sebab tuh nampak kaler hitam je kot. ntah-ntah dress yang di mimpikan tuh sebenarnye warna purple ke kan..hahaha.. ade ke orang mimpi warna warni??


0 Orang Baik Hati:

Post a Comment