1 April 2010

Entry Peringatan!!

Semalam saya mendrive dari subang jaya terus ke putrajaya. Tidak. tidak. bukan terus sahaja. ada jugak bengkang bengkoknya. belok sebeloknya.

Hujan! ya petang-petang hujan. kire hape you tunggang kancil ke, angsa ke? pandu kelisa ke or bawak segabak alphat ke. bila hujan sila berhati-hati@!! yaa.. peringatan untuk Cik Arnie juga yer..


Semalam, bershopping di alamanda. bukan untuk barang2 seniri. ini untuk keperluan Trip Department IT tersyahang pada sabtu nih.. Picnic @ GABAI~ Perhatian: kepada sesiapa yang bercita-cita mahu berpicnic @ Gabai, tolong chOpkan tempat ktorg. :P Senget!

Sayang...tau la excited pun, tapi nak masok tuh tengok la kiri kanan dulu. nasib baik orang belakang tak rempuh.

Oh.. Sudah terhantuk baru tengadah!

T___T
maaf saudara, saya terlalu excited melihat barang2 di rak-rak itu. seakan-akan memanggil-manggil.. cik arnie.. sini..sini...


Tutup.



Pagi tadi. sedang bergelak-gelak bersama-sama dJ Fly.fm [bajet rakan baik borak kat kedai kopi je] tiba-tiba kereta waja yang dipandu oleh seorang lelaki ini dengan berhati-hatinya merapatkan tunggangannya ke kiri tanpa memberi signal. Fine. I yang memang di belakangnye xde lah dekat sangat cube memintasnye dari sebelah kanan kerana membajet dia mahu berenti untuk check telefon untuk bini no 2 dia tertinggal dirumah ataupun tak. takot terkantoi dengan isteri tua kan. akan tetapi 3 saat kemudian terus dia masuk ke tengah dan berhenti ditengah-tengah jalan tanpa dia tahu I neh seorang pemandu perempuan yang berhemah.. Terus termati gelak tawa I bersama-sama rakan radio.mencelah dari kiri dan memintas...bila pandang cermin belakang... baru terkedek-kedek memberi signal.

Oke

Fine.

Fine.

Lelaki itu sangat berhemah memandu dijalan raya. teramat berhemah dari perempuan. Dan perempuan ini dikatakan tak reti bawak kereta. cuai. gelabah tak hengat.

Kesimpulannya : Sila memberi signal tidak kira sedang membawa troli di shopping compleks ataupun memandu kenderaan di jalan raya. peringatan ini untuk saya juga anda readers! no matter what gender you are. T_______T


Terima Kasih.

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment