22 March 2010

.: my bestfriend wedding - SHEEMI ALAINA :.

**On Mode Tertib dan Berbaku**

Dalam NURARIF, saya anak sulung dari 5 orang adik-beradik.Dan adik-adik saya semuanya lelaki..tapi anda tahu tak saya punya adik perempuan dan kakak perempuan juga? [kakak bukan perempuan ke? hmmmm.. tadi kata anak sulung adek semua lelaki. tapi ada kakak dan adik perempuan. senget lah arnie ini.] hahaha..Mari saya mahu peningkan kalian lagi...

Tahukah kalian saya mempunyai sahabat yang rapat lagi baik hati sejak dari sekolah menengah??dan tahukah kalian mereka ini juga bukan hanya kawan, sabahat, teman tapi mesra tetapi juga seperti adik-beradik, sepupu sepapat dan saudara bau-bau bacang? Jadi merekalah saya maksudkan!!



siapa mereka??



ADHAMISS

Perhatian: Adhamiss bukan nama seseorang. Adhamiss untuk merujuk adik-beradik perempuan saya. Sejak dari 1998 di SMK Sultanah Bahiyah hingga sekarang.

- ME | Ijan | Darlyn | K'un -


**Off Mode Berbaku lagi tertib**

Hahaha..zaman kanak-kanak yang sangat haru biru. kekonon ada nama baru best.tapi tak mengapa.sekurang-kurangnya nama itu pengikat kami semuakan.Mesti ada antara korang yang tak suka bergeng-geng nih. fine.. fine..itu hak korang..dan ini hak kami.hahaha... xsangka dari awal2 perkenalan boleh kekal sampai sekarang. SYUKUR!!


Sekarang semua dah ada kerjaya masing-masing. kerja pon merata2 ceruk. Tapi bila raya pasti berkumpul. Harus!!


***********

Tahniah Sheemi Alaina. Semoga Kamu Berbahagia!!

13 March 2010 - Bagaikan hari raya! Sheemi Alaina bakal dinikahkan dengan pilihan hati Mohd Akasyah. Yay!!~ pagi tuh aku rasa gembira campur sedeh.. terharu sebab dia yang pecahkan 'kebuntuan' Adhamiss "sape yang bakal kawen dulu..."

Pagi itu, Ijan, Darlin & K'un bersama2 rakan sedarjah cik Fazilah [well known as Pak Lah, but sekarang harus menjadi ayu oke, so let me call her as Fazilah] dah pakat-pakat nak berkumpul di rumah aku. Disebabkan dekat dengan masjid tempat pernikahan kan...


Katanya pengantin bakal shakehand lepas solat zohor. Tunggu punya tunggu sehingga kelaparan…


**kes terawal sampai**

Sesudah itu kamu berkumpul diruang solat..dapat berjumpa Sheemi..Masyaallah.. comel macam babydoll!! Serious cakap..


Tika ingin dinikahkan oleh ayahanda Shabudin, suasana amat hening sekali…kami hanya diam memasang telinga..Sheemi debar menanti…teringat aku masa belajar poem masa sekolah dulu.. ingat tak korang Poem Sonnet 18?? Ingat tak? Ingat??


Shall I compare thee to a summer's day?

Thou art more lovely and more temperate;
Rough winds do shake the darling buds of May,

And summer's lease hath all too short a date;
Sometime too hot the eye of heaven shines,


And often is his gold complexion dimm'd;
And every fair from fair sometime declines,


By chance or nature's changing course untrimm'd;



But thy eternal summer shall not fade,

Nor lose possession of that fair thou ow'st;
Nor shall Death brag thou wander'st in his shade,

When in eternal lines to time thou grow'st:

So long as men can breathe or eyes can see,

So long lives this, and this gives life to thee.

–William Shakespeare



Saya sayang kamu semua ~Adhamiss

T____________T


p/s : tahniah juge kpd salah sorang dr Adhamiss, Siti Mardihah yg dah bertunang juge pada hari persandingan Sheemi.. tahniah Mar!!~


2 Orang Baik Hati:

dar said...

wahhhh...lob u adhamiss!!! =)

~@RniE~ said...

lob u tOo darlyn~ :D

Post a Comment