31 July 2009

Vacation : Lang Tengah Island Part2



Hahahahahahaha...
[permulaan entry yang agak menarik! gelak2 keji sambil menekan2 perot]

Salam sume...

Entry kali neh saje nak menunjuk kan lagi betapa seronotnye aku ketika berada di Lang Tengah. Hahahahahaha..

"Aku xmo baca entry hang! hang kejam!!
Sume ayat2 dalam tuh sangat kejam!!
P holiday xajak aku lagi kejam 7kali ganda!!
Aku Jeles ah!! Jeles ah!! huhhh"


Hahahhaahahha.. Gelak lagi.. gelak lagi...
guling-guling..

So entry ini amat keji lagi menyakat hati. Sape yang xsanggop tengok/bace, xper.. aku xkan celoteh panjang... saje nak wat keji lagi.. jom ah tgk gambar2 yang dah incik ZAM snappy snappy~
Whieeeee....


-- aku & kak Nurul --


-- ikanssss --

-- Ini Cristmas Tree tau. Mmg nama dia Cristmas Tree!! Serious!! --


-- Yang neh Landak Laot, Diam jer usha orang... --


-- Korang penah pakai minyak gamat kan.. ini la Gamat nye.. yang hitam tuh!! --


-- Giant Clamp! ntah2 ade pearl dlm clamp tuh! --


-- neh spesis kuda laot kot.. nama sintifik dia, ZAM ingat.. aku lupe! --


-- Ade ati nak pegang ikan konon.. hahaha.. --


-- Penyelam2 expert! --



-- Another picas yang aku tatao nak descibe. Tp Sumpah lawa!! --


-- Haa.. Korang musti tau ikan ape neh.. neh divers tuh yg tangkap. ktorg amek gamba je before lepaskan.. --


-- Sunset Scene~ Anugerah Allah swt --

Kan aku da ckp... dtg sni memang xingat hal2 duniawi dah.. Kagum dengan ciptaan Tuhan. memang xmo balik time nak kne balik tuh...

Jeles tak?? jeles tak??
hahahahaha.....

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment