18 July 2009

Need Some Rest! Mari Bercutieeeeeeee!!

Oyehh..aku suke July! Sbb nie bulan cuti-cuti Malaysia aku. Seriously aku perlukan rehat. dah penat dengan karenah2 manusia. So aku sangat tidak sabar menanti hari cutiku..bukan setakat cuti mingguan.. tapi kali neh lebih dari cuti mingguan... ahh xsabarnyeee...

Lupakan masalah kije. Lupakan masalah gaji itu.. Bullshit ah sume tuh. saket hati, marah2 hanya membuatkan diri kita cepat tua.."Yaa.. kamu tak bayar gaji saya kan..." -luahkan ia dengan muka yang tersenyum oke..Abah aku pon dah ckp, asal tepon je musti cite yang sama. BOSAN! sama aa ngn aku. Cam xde topik len..SENGSARA! Yaaa..Hidup ini kne kreatif!

Sila jangan cari aku dari 25-28 Julai. Sebab aku ingin menyendiri.. ahh bongok jer statement. Aku nak merehatkan minda sebelum kita giat berpuasa sebulan. Oh.. aku da abes ganti posa.. kamu-kamu sume yang belum abes ganti sila ganti cepat2 yer.. nnt kantoi kne bayar fidyah~ hahaha...

Oh.. 4 ari aku xde!! Anak-anak chumel aku tuh ikot skali ker?? no..no.. mereka bakal di tinggalkan kepada untie mereka..Walopon untie mereka belum memberi kata putus.. wawawa.. Tp yaken ahh Untie mereka dapat menjaga mereka dengan penuh kaseh sayang.Untie Jaja, sila jaga bebudak dengan baik!! hehehe..Bajet Untie Jaja da stuju jer.. huhuhu...

Saya mahu shupping!! yaa itu salah satu terapi untuk meredakan jiwa.. tapi lepas tu jiwa kacau jugak sbb duet abes.. so kite kne kreatif!! kite window shuppin!! hahaha.. cam xberkesan jer.. apepun Harus shopping lah!! Nak shopping ape?? Hahaha..

Okelah..Habis dah segala kreativiti untuk hari ini...
Tata~



p/s : Oh lupe nak khabarkan, CHIBI & CHUBI ade 2 ekor anak yang sangat kiut miut. Jantan n betina rasanya sebab sekor sangat baik n pemalu, dan sekor sangat outstanding! nnt aku uploadkan gambar diorg oke~

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment