24 July 2009

Oh! dia sangat kurang adap!! @pun BIADAP!!

Semalam orang JTK datang ke pejabat. alhamdulillah, kirenye mereka (orang JTK) memang sedaya upaya melakukan tugas mereka dengan baik. Sekarang mereka dalam proses penyiasatan ke atas kes kt pejabat aku tuh.. ohh... aku sangat gumbira. sekurang-kurangnya kami yang kat pejabat tuh, tau ape puncanya.. lama gak diorg lepak kt pejabat aku tuh. sume document diorg check.

Yang datang seorang lelaki dan sorang pompuan..2-2 melayu.. malangnya time diorg datang tuh, orang yang terbabit, xde kat pejabat. hampeh!!~ terus takot nak balik pejabat bile tau orang JTK ade kat pejabat... setelah hampir 2 jam setengah geledah sume document, diorang panggey, "sape2 ade nak tny soalan, boleh tanya sekarang" oyehhhh!!~ aku sangat suke sesi soal jawab! banyak bende curious neh.

"Ohh.. kalau kamu nak tanya pasal soal gaji, kamu xboleh tny sbb ia berkait dengan kes yang sedang disiasat" ohh.. oke.. paham.. so aku pon carik la soalan lain yang xberkait dgn soal gaji.. aku try tny jaja, ada soalan2 ke yang dia nak tny. (sbb jaja duk kat tmpt client) Bile aku dpt tau ape nak tny, aku tny laa..

Sekali.. dia jawab ngn nada tengking!..aihh.. xpe2 ko xmakan lagi kot macik.. xpe. aku bole cool lagi. ZAM ade cakap, kalo cemtu bole report. tapi, xper laa.. bende da lepas pon kan...

oyehh.. xleh lama2. dah nak gerak ke tganu..bubye!!~

tutup!

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment