30 June 2009

Cais!! Miss it Again!! dammit!!

seminggu aku bercuti dari menulis ape2 dalam pari-pari.. sejak-sejak lepas interview aritu, aku nak bertafakur dan menghabiskan masa untuk diri sendiri dan teman tersayang... hahaha..poyo!! Aku ada lawan bowling!! yeah and dammit my team lose! jangan ditanya knapa. mao ja aku lari 100m tanpa henti.. ohh.. sungguh malu~ (T_T)

ZAM amat bulat matanya melihat ini gambar.caisss..

Lepas kekalahan itu, aku terus berenang-renangan bersama teman-teman ku, Ana & Wan, termasuklah Beck and ZAM terchenta. yaaa.. melepaskan geram di kolam renang. and dammit again, aku adalah yang paling bengong sekali dalam aksi gaya renang kuak kupu-kupu.. sume terror abes. aku ja dok sangkot dagu bersidai tepi kolam.aihhh... Wan cakap usaha tangga kejayaan.. yaa..jangan sesekali mengalah!!

hahaha.. yang paling dammit yang ini..


dammit ahh!!~ aku ingat nak wat surprise ticket concert tuk ZAM. oh.. sangat chenta ini lelaki. sangat mendayu suaranya... sangat suka dan mengasyekkan serta tidak terhegeh-hegeh...tetiba aku check, tix abes! dammit!! Dammit!! marah betul aku.. igt boleh dating lagi ngn ZAM @ IB.. maaf yer sayang.. len kali ayg alert dengan lebih tepat dan jitu.. ayg postpone laa seprise neh tuk tahun2 akan datang yer..huk3..

sekian harap maklum...
caisss...

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment