17 June 2009

Cik Mood Dah Hilang??

Ermmm..arini xde mood nak kije.. plan yang aku buat tuk project baru bos da stuju. cuma ada cket2 jer nak kne tambah.. xper itu cite lain.nanti aku buat.aku tetap xde mood nak wat keje. bahkan menulis blog juga satu penyeksaan buat aku yang sedang berjuang dengan keadaan hidung yang tersombat..ohh..mukus2 ini...dan ketika ini juga aku terkenang ketika nikmat sehat dan mempunyai sepasang lobang hidung yang sempurna untuk bernafas!~ ahhhhhh...

Kesengauan memang pada tahap 7 bacaan dari aras normal.sungguh menyeksakan..ohh.. adakah ini H1N1??? oh tidak!!!! insyaallah bukan.. aku xtahan habuk sebenarnye.[kan msia skrg jurubu~ saje nyedapkan hati..] ohh tidakkkk!!~ xper..balik karang gi klinik lah..tapi kalo dapat mc cemna??? Aku xmo mc!!!xmoo!!! [bajet pekerja yang dedikasi! padahal sayangkan mc sebenarnye!!] Aku memang sayangkan mc.. mc aku setahun 7 kali jer..kalo minggu neh amek mc, camne nak mc minggu depan?? [oh..aku boleh planning mc aku.. :D]

Kenapa minggu depan?? oh..minggu depan aku ada temuduga dengan bakal mak mertua penemuduga lah~ untuk jawatan F41...huk3...tetiba aku rasa mual2 di perot. rasa senak bagai.. apa aku nak jawab nanti??mapoih dah nanti.. uwaaaa... "Siapa Menteri Kewangan Ke 2 Malaysia sekarang dan 10 tahun lepas??" atau "Apekah Slogan pada Kemerdekaan Malaysia kali ke-45??" teriak...TERIAK!! Err.. sape ade jawapan tolong angkat tgn beritahu saya yer..ohh.. Terasa sungguh hampeh diri ini menjadi rakyat Malaysia.. Sebab sangat tidak tahu tentang perkembangan negara seniri...Ohh..[tutup muka] tapi oke lagi soalan cemtu, dari kena soalan cemni "Ma rabbuka?" Time tuh memang kompem dah mati...[tutup muka lagi~] Astagfirullahala'zim...

Bila sebot pasal bakal mak mertua, teringat plak bile dia tanya "Bile nak balik Kedah neh??" huaaa.. ku kira..kira.. last balik time besday aku ritu..waaaaaaaaa.. dah lama lorgh!!~ "Ampon mak, ampon..bukan cheq xmo balik, anak mak yang xmo balik... huk3...dia asek BZ jer..." Tapi sememangnye aku amat rendukan Kedah..xpecially, Rumah ku syurgaku...Katel ku, Bantal bucuk ku..Teady Bear ku termasuklah Awie ku yang macam teady bear.. Kamu!! Bile kite nak balik Kedah neh?? Mak abg rendukan ayg dah neh [ohh..sangat bajet dan perasan seniri!!]

Ehh.. bukan ker tadi aku cakap aku xde mood nak tulis blog?? asal aku rasa cam byk jer yang aku dah ngarot kat cni??ohh... baru ku sedar, hidung ku da oke!!~ mukus2 da ilang.. ntah nye pegi mane... aku dah boleh bernafas seperti orang normal!!~ tidak cacat lagi!! hAK2!!.. AIHH.. sYUKUR LAH CIK aRNI!! oh ya.. SYUKUR ALHAMDULILLAH... Oh.. baru aku ingat, aku telan panadol active Fast tadi dengan keadaan perotku yang amat keroncong~ [mampoih lagi aku kalo ZAM tao..] patot la da oke.tapi nape aku tulis blog walopon dalam keadaan ketiadaan mood?? Cik Mood yang dimaksudkan dah kembali kah?? Cik mood itu tiada lagi... Sebenarnye nak bgtao, Baby CHIBI dah kuar dari perot CHIBI semalam.. itu aje... **GUMBIRA**

Bye...

p/s : Aku seseme..xbole pengang Baby CHIBI..nanti CHIBI marah..nanti bile aku da oke, aku pegang belai2 dia then amek gamba click click baby dia, then post kat cni..Janji!!~

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment