15 June 2009

Owh.. Kesengalan Melampao Maxis ini..

Sabtu (13 June 2009) - Keresahan, kebimbangan aku meluap meluap yang tidak terhingga. Lebih meluap - luap dari kebimbangan bacaan indexs IPU! Dah 3 hari ZAM gi Uitm Shah Alam nih. Runsing Pening..Jarang amat msg2 dia aku dapat. rasanya jari2 tangan comel aku lagi banyak dari msg bep bep dari ZAM.. ohhh.. aku sangat hiba mengenang naseb ku...lalu aku meluangkan masa yang sediakala terluang dengan membaca buku Malaysia Kita [aku interview 26 hb neh~ position: F41] dan juga menghabeskan kredit [credit to syg sebab tolong bayar kreditku bulan2] meng 'contact' sahabat2 aku yang setia melayan ku...



Aku bukanlah seorg aweks yang tidak paham dengan kesebukan duniawi kekasih hatinya. tapi, Ape KEJADAHNYE bile aku call, xpenahnye berjawab. asek2 engage. elok cket pon minah operator yg tolong jawab. ape KEJADAHNYE bile msg harini esok sampai??! aihhh... last2 rasa cam nak baling jer simcard neh [hp xleh.. aku syg..mahai oooo, simcard bole genyeh2 balik pastu tiup2 cket, da oke] owhhh.. Jaja cakap Maxis dah bengong..uwaaaaaa.....mengapa sekarang ketika berjauhan??!!!.. tapi dengar perkhabaran dalam Uitm tu sendiri memang line Maxis kureng cket. tatao pulak aku, kne tny student uitm sniri lah~ tolong jawab wahai rakan2 sekalian..

xperla..aku kan budak baik.. so xbaik nak maki2 neh....baik aku gi tido jer

..bubye..

>> Me miss My ADHAMISS. damn miss them so much. To darlyn darlily, gerakan mencari harus dijalankan dengan secepat mungkin..pencarian separa nampak...ngaaaaaa... aku ngarot.. tido..tido..ZZzzzzz..

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment