16 January 2009

Gorgeous Friday Morning..

Morning - Morning peeps~ Pagi Jumaat! hurmm.. I think I would like to wear one of my lovely Baju Kurung. Dah lama aku x pakai baju kurung tu pegi office. Bile sampai – sampai ofis aje, sume terkejot sbb aku kononnye sangat ayu arini. Tambah – tambah bile seng pon pakai kemeja yang menampakan kecomelan nyer. Sebenarnye company ktorg tak strict sangat. Ktorg bebas berpakaian ke ofis. Sampai kdg2 short ngn tshirt pon xper. Huhuhu…

Ok..ok.. pagi tadi on the way nak pegi ofis, aku nampak budak – budak sekolah ade mini marathon. Tetiba teringat plak aku masa aku skolah dulu-dulu.. Rindu plak nak masuk blaja balik. Lepak n bersukan kat sekolah. Dalam byk – byk form, aku paling ingat form 4. Tapi kenangan paling indah masa aku form 3. Nape form 3? Hihihi.. sebab aku sangat chubby time tuh! Dah happy sangat kan.. lagi tensen ngn PMR, lagi kuat aku makan.. huh~

Tapi nape Form 4 plak paling aku ingat? Hurmm.. sebab itu Honeymoon aku ngn ADHAMISS yang lain. Gile malas nak blaja tahap #&^%@*.. Sungguh tidak patot. Tapi aku bersyukur, sbb kenangan di high school adalah kenangan terindah aku. Sumenyer diabadikan dalam gambar. [time tuh xde digital camera lagi.] hihihi…

Well to all Bahiyah’s Girls batch 98/02, good luck in whatever you do. And hope one day, we manage to do some BIG reunion @ our school back~ Miss my ADHAMISS, miss All of you.. Ok lah, I need to go, lots of work need to be settle ASAP~


Chow~

2 Orang Baik Hati:

Anonymous said...

Well, UNFORTUNATELY, this is my first time being here in this very blog. Why in the world I didn't know about this before? Yup yup! Kak Arni yang kejammmm tak gitau!! Grrr~~

Anyway, my school moment wasn't that good. I prefer my university life. It was the best! Hehehehe!! :D

~@RniE~ said...

adoi~ how come budak kecik sorg ney tao aku de Pari-Pari yang Bercerita neh~ bukan ape syfq, akak segan ler.. Kamu tuh Otai Blog.. akak maseh comel lagi untuk menulis blog..wlopon da lama da create.. dr zaman kat UPM lagi.. tp sume akak padam~ hehu....

akak tao nape syfq x suke masa skolah dulu.. sbb syfq nerd kan~ hihihi... gurau aje..

anyway, thanks cz leave ur comment here~

Post a Comment