15 June 2010

Afzan! Kamu Mahu Kahwin?

Hari ini harus bertekad.. dah berkurun dalam deraf. tapi tak jugak muncul-muncul keluar. Apa nak jadilah. geget jugak budak Arnie neh..nak buat macam mana...sekali-sekala kehidupan agak membizikan, membolehkan ia dijadikan alasan yang tak beberapa harum sebab tak update kisah-kisah baru. yaaa.. hukuman?? Geget Arnie~~

Yay.. malam ini saya kan pulang bercuti selama seminggu!! saya akan pulang ke Kedah. hoooreeeyyy... jom2 kita balik Kedah!! Lama nyer cik Arnie cuti? cuti kahwen ke hape? yaaa.. saya pulang kerana cuti kahwen kawan..BFF saya mahu kawen lah..maseh ingat entry My Bestfriend Wedding : Sheemi Alaina?? Hahaha.. masa tuh la tetiba dia wat choih.. " wey, aku nak kawen bulan nam neh. mai la..."

Dari zaman sekolah sampai lah dah besau panjang neh, dia suka buat pekara-pekara yang mensaspenskan sahabat-sahabat. tapi disebabkan kegilaan kepala otak dia yang agak gila-gila, maka dia sangat-sangat disenangi dalam ADHAMISS. so entry yang dah lama menjadi deraf dalam pari-pari akhirnya menunjukkan diri..hahaha.. senget~

Aritu, OTW balik dari opis, Ijan call. tetiba tanya mana jalan nak pegi Alamanda. aku tetiba dengan sesaspens nyer tanya laa, napa tetiba nak datang alamanda neh? ari kerja kot. kot nak berdating ke, Alamanda neh macam dah bosan jer. hik3...ADALAH..mai la kalau nak jumpa...


Oke².. ini lah Ijan atau nama ICnya Nor Afzan Binti Abdullah Omar. One of my bestie masa zaman high school. sahabat dari form 1 sampai la sekarang dah umo 25 tahun. Dulu masa tengah makan sementara tunggu kelas tambahan, ktorg ade bincang, what your preferred age to get married. dari kami berlima, [time tuh ade 5 aje, sebab 2 lagi kat boarding school] dengan jayanya dan senyum sengihnya dia cakap, "aku nak kawen umo 25!!" HAHAHA.. Now it's around the corner!! Can't wait for it...ait? apesal aku plak yang excited??

Baru aku tau Ijan datang untuk gold hunting! time neh dalam bulan April tak silap. dengar khabar Habib ade buat promotion emas-emas dia. Walaupun agak kurang berminat dengan koleksi diorg sebab more to datiness, tapi seronok jugak ushar-ushar emas neh..tetiba teringat pisang emas goreng!! nyum..nyum...

Ijan cakap taknak tunggu-tunggu. rembat je mana ada. See..see... inilah perangai ijan dari dulu..tak cerewet. tak memilih..peluang depan mata, rembat sajo~ HAHAHA.. Lepas dah pilih serba satu, sementara orang itu wrapping those cincins, Mr. Ijan pon pergi nyet-nyet duet. cash ok~ takde hutang-hutang neh... Bagussss...kaching!!

As a treat, aku ajak lah diorg berdua neh pergi makan...lagipon bukan selalu diorg datang Putrajaya. Zam ajak makan kat Noodles Station. Tempat perchandaan makanan kami berdua.

Sebagai practice pose untuk majlis nanti aku mintak diorg pose kan satu untuk aku.. hambek kau, Ijan seperti biasa dengan gaya yang gilak-gilak. aduhai..macam mana lah masa nikah kawen dia nanti...must wait with patience!!

Oh..bile tengok gambar nih baru teringat, ari itu ari jumaat. that's why both of us wore baju kurung n baju melayu ;) And tonite we're going back to our lovely hometown with jumper..Esok akan pergi ke majlis pernikahan Ijan dan ari khamis will be majlis bersanding and sabtu will be bertandang. doakan kami selamat pergi dan selamat kembali ke Putrajaya :)

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment