21 June 2010

Belog kena Block??!

Setiap pagi rutin keharian membuka belog dan juga beberapa belog pojaan. Tetiba tup! Satu warning yang "menyinari mata" terdisplay. Ohh tersilap tekan neh.. referesh balik, tetap kuar tanda yang menyakitkan hati. Tadi blink² kat mata. Sekarang menyakitkan hati pulak. Yerlah, dah banyak kali aku refresh page, tetap keluar benda yang sama. Saket hati la kot. Belog anda di Block! [padahal dah tahu dah setelah dikhabarkan oleh Hajar] ohh.. ini bukan dugaan..ini sungguh²,,aku ingatkan mereka main².


FB mahu block, block lah. I tadak kisah. Tapi bila blogspot pon kna block, aduhh.. tetusuk hati wOohh.. Bajet macam peminat ramai. Bukan ada peminat pon. Tapi ini ruang luahan hati aku.. takkan I nak pegi conteng dendeng tandas lagi.. tak cool lah~ I bukan vandaliser!! [What?? suka hati aku saja pergi buat vocab sendiri] HAHAHA.. orang yang tengah hangat lagi disorong bantal biarkan aje dia terus tido.


Tapi apekehalnye pergi block? Saya buat belog ketika ketiadaan kerja atau sudah berhabis kerja. Apa lah!! Dari pergi sembang bukan². Si pulan pulan seksi wOooo.. rugi tak tengok. mamat tuh kawen 4 rileks saja. Apa kisah?? Poligami baguss… isteri harus fahami kehendak suami. Bila suami mintak kawen lagi harus beri. Biar isteri terkontang kanting. Takpon Pergi² kamu menghirup udara segar dengan menghalau nyamuk waktu tengahari. Bagus untuk kesihatan!! Ada lagi. Kereta tOoT kne tambah lagi piping.. kasi letak atas bumbung then direct masok dalam kereta. Takpayah bukak tingkap. Confirm kereta tuh pecut 350M/H. Confirm juga kamu mati!! DAHHH..CUKUP!! WTf&@^$POK!! Mengarot tak tentu hala. Abes dah second half waktu kerja dengan berborak. Itu lebih bagus dari berbelog kan. Sebab itu harus di block!


WTHell..saya mengarot? Biarkan…ini belog haku…suka hati haku lah…aku takdak kerja sekarang. Dan jugak kerja aku suma dah settle. Kerja kamu???


Err.. Do I look Like I care??


Kalau anda tidak kisah. Anda boleh blah! Serious aku marah..


0 Orang Baik Hati:

Post a Comment