2 September 2009

Garage Sales Memories~

Morning korang...

Post lepas aku ade war-war kan pasal Garage Sale kan.. Maaf aku terlalu bz sebenarnya malas nak menghapload kan memerah otak ttg hari kejadian...

Hujan!! yaaa.. pagi tu hujan agak lebat sekitar Putrajaya. Bile call Ad, dia ckp.. "Owh..umah aku baru settle hujan.." So aku & incik kesayangan bergegas ke Bangi @ lebih mesra dikenali Seksyen 15. Sanggop neh redah Hujan semata-mata untuk garage sale...

"Pagi yang gelap..kini sudah terang...
Aku adek mu dan engkau abang...
Ingin ku ulang ke masa duluuuuu..."


Pagi itu...
Owhh.. Ramai manusia... Meriah!! jam baru kol 11 pagi. hurmm...Ad bisnes women wanabe yang berjaya.. Julie yakni adek Ad amat bijak mem promote.. perghh...



Aku ngan Incik kesayangan stay sampai petang...Masa nak tutup2 wrapping2 incik kesayangan berjaya mempromote beg kesayangan dia..



Hari tu, aku & incik kesayangan berbuka bersama family Ad. Alhamdulillah.. Tq Ad and family...=D Bibik korang memang superb.. sup dia masak layan owh...

Lepas maghrib, kitorang pegi alamanda... wat ape?? haa.. layan mende neh~ iskkk.. sedap siottt... Sempena merdeka kan.. 31% discount!!! warghhh!!

BASKIN ROBIN!!!




0 Orang Baik Hati:

Post a Comment