3 December 2008

New Baby~ ChiBi Chan

Salam...

since the last post, nothing yg aku update kat blog ney. mungkin terlalu sibuk dgn rutin sehari -harian. ataupun aku malas nak tulis ape2 dalam blog ney? tapi yg sebenarnye aku tatao nak tulis ape untuk post kat sini..

well, Aidilfitri pon dah lepas. Kenangan xdapat duet raya ttp ade [dah tua, tapi ade hati lagi nk duet raya].hihihi. seronok dapat kumpul satu family balik. HAPPY TO BACK HOME!!~

Masa balik KEDAH kenduri kak Wana, Mak ZAM dah pesan awal2 suro ktorg blk. And sekarang aku menghitung hari untuk balik raya lagi sekali. AIDILADHA~ :) insyaallah aku akan pulang ke KEDAH (5Dec2008) bersama - sama ZAM tersayang. JUMPER aka SatriaNeo ZAM akan berkonvoi dengan kereta abah ku~ [esok satu family datang KL. yay!!] xsabarnyer...

yesh~ lupe nak khabarkan, aku dengan ZAM dah ade baby comel.hihihi.. sebenarnye aku dah dapat cari sugar glider yang selama ni aku cari untuk aku jaga. kalo nak ckp brape harganyer, huhuhu~ boley tahan lah. tapi disebabkan nak sgt, aku carik jugak. nah, skrg aku dah dapat!!~ sukenye xterkata.hihihi..CHIBI namanya. Comelnyer hanya tuhan yang tahu. 1st time ZAM pegang CHIBI, ZAM jadi terkedu. sbb CHIBI terlalu kecil. ktorg amek masa umur dia 2bulan. CHIBI suke sangat ngn apple and ciku. 2-3 hari pertama, CHIBI takot nak dekat ngn ktorg [ktorg pon takot nak dekat ngn dia.hihihi...] Alhamdulillah skrg, CHIBI dah rapat ngn papa n mama dia. dah mahu main atas bahu n dibelai. suke.suke!!~

walaupon CHIBI just a sugar glider, ktorg jaga dia macam baby... time shopping, asek teringatkan CHIBI aje. nak beli itu ini untuk dia, padahal barang untuk kitorg dah terlupa nak beli. Nanti balik Kedah CHIBI akan ikot same. xsabar jugak!!! hahaha...

haaa.. nie antara gambar CHIBI yang aku ade skrg...later will post again~


-- Mina-san, CHIBI-chan desu.--




my cutie Chibi.. emmuaaaaahh~



Ini baru CHIBI, belum ade anak betul lagi. ntah macam mane lah nnt. huk3..

EnD~

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment