26 December 2008

Engagement | Wedding Month~ Surely not Me yet!!

Satu Malaysia tahu bile masuk bulan Disember aje, mesti bulan penuh dengan kemeriahan kenduri kendara... mengambil kesempatan cuti bebudak sekolah [teringat time kanak-kanak riang dulu], ditambah pulak cuti raya Haji, Xmas and Maal Hijrah... terlalu banyak cuti sampai bos aku xmampu nak meluluskan smua leave application aku.huh!

Xmas + Maal Hijrah aku hanya stay @ Putrajaya aje. Adek2 aku sume berkumpul kat umah.. dan bertambah dendam geram, mama cakap mlm ney nak wat BBQ Party! Mama ckp kalo nak join blk la... APEKAH?!~ Tahun lepas aku dah terlepas BBQ Party. xkan thn ney pisang berbuah 2 kali!! Kalo Kedah ngn KL ney seBATU aje - xkesahlah :

Semalam aku, ZAM and Ad gi engagement Maria. bile teringat2 balik time blaja kt UPM dulu, time Maria nak ngorat2 Hazem aka tunangnye skrg, rasanya bole wat novel. tp tabik spring to maria, pelajaran dia xpnah jatuh pon walopon asek dating ngn Hazem. hehehe.. go gurl!! Bersungguh2 dari zaman kuliah dan sekarang da selamat bertunang. xde aral melintang akan langsung thn depan.. so we'll wait n see.. :) [tak saba nak gi kenduri kawen maria lak]

Yang seronoknyer dapat jumpe Kay. sebenarnya aku, Ad, Maria, Kay and Ezza ktorg satu "group" yg wat keja gila.dan dlm banyak2, dengan Kay lah yang paling lama x jumpa sejak dia kawen dengan Eyuh. Diorg kawen lepas abes blaja. dan sekarang Kay dah pregnant 7bln! so cute.. jadi Mommy di usia muda..sume excited bile jumpa Kay. macam-macam ktorg gosip.terasa macam kembali ke zaman blaja dolu2.. *-*

Esok pulak kenduri kawen cazen aku. Abang Ari. anak pak lang. nampaknyer x dapat la aku pegi sbb kenduri wat kat Kulim, Kedah. dan aku maseh di cni. OPIS!!~huh anyway, slamat berkahwen..[ade ke org wish macamtu?!] smoga kekal bahagia slamanya.

Esok aku cuti! [Yippie]. got 3 hari cuti including Maal Hijrah. Plan nak lepak umah, do laundry, Bertennis [sbb badan dah berat] and bawak CHIBI jalan - jalan.. hehe.. suke2..ok GTG.. manyak kerja nak settlekan pulak. to all who celebrate Xmas, Marry Xmas.. to All Muslims, Salam Maal Hijrah..

*Bye~

p/s :-
21 Dec 2008 - Wedding Noor Azilah aka mmba seblah meja aku time form 2. tapi sedeynyer aku keja pada hari kejadian..kenduri kat kedah. plan nak blk n gathed beramai2 kesampaian. Sorry Azilah!! sorry sesangat x dapat datang. But congratz sbb telah berjaya melepasi satu tangga keatas..Smoga kekal bahagia selamanya...dah selamat dah sorang mmba aku..

terpikir plak, dlm geng aku ADHAMISS, sape yg dulu yerk?! Surely not Me yet!!

0 Orang Baik Hati:

Post a Comment