6 November 2009

Pisau Cukur~

.

Oh my Louis Vuitton!!
aku MC semalam!! dan sebab itulah aku mampu pergi menonton Pisau Cukur yang awal2 lagi aku dah chup ngn incik ZAM masa tgk thriller dia. "ayg booking abg tuk pegi tgk fazura oke!" lelaki itu hanya mengangguk..hahaha..

Aku bukan nye D.H.F Fazura. tp minat la jugak.. hiu~ comel kot. Well pe kaitan PIsau Cukur ngn MC?? simple!! Bile MC leh tgk Pisau Cukur awal. hahaha...xde la. aku betul2 MC. masalah wanita yang setiap bulan datang. hahaha.. tp aku bukan stiap bulan MC oke! [bajet budak baik..] sebab teruk sgt, aku dpt painkiller yg agak koat.. telan 2 bijik, dah oke~

ptg cket bile da rasa oke, aku pegi tgk Pisau Cukur.. Well.. overall oke. best. awal2 tuh macam agak bosan.tp bile da tengah2 dah mula menarik..

Rasanya sinopsis cerita ramai yang dah tahu..tp gaya lakonan Maya (Bella) ngn Fazura (Intan) amat cute. Tapi rasanya aku xlepas pandang bile part Faqir.. Cute amat!! lakonan REDZA MINHAT. ntah ler rasa macam mengingatkan aku kepada seseorg ... <-- korang xpayah panaskan ayat neh, ZAM dah tahu sape...

4 out of 5 kot~ tp fazura 10 out 5 hahaha... gila obses!! Panasss!! Pegi la tgk Romantic Comedy!!



And this is Redza Minhat. cute rite??

2 Orang Baik Hati:

.darlysa.dar. said...

macam nak tengok jugak!
pendy pendy pendy jom. =D

~@RniE~ said...

pendy pendy pendy nak ikotttt~
lalala...

Post a Comment