23 August 2009

Garage Sale @15!!

Assalamualaikum semua...

dah 2 ari kite puasa kan.. so far aku oke jer.. kot~ hehehe.. 1st day posa xde la penat sgt.. myb aku da practice2 yakni ganti posa2 yang tertinggal [yaa.. aku suke ganti last minute]. huhuhu..Dah lama kan aku x tulis pape dlm pari-pari..harap maaf!!

Bulan lapan yakni bulan ogos, aku dapat surat dari pihak company. aku dinaikkan pangkat dan juga dinaikkan gaji. Syukur alhamdulillah...rezeki Allah beri kepada hamba-hambanya..kalo nak cerita ttg masalah kat opis aku, mg sampai skrg still berlanjutan lagi..kalo ikotkan nafsu amarah, mmg xlama dah kot aku disitu..tapi....[nnt aku cerita len pasal neh]

Yaaa.. Bulan ramadhan x harus marah2.. kite kene byk sabar...kan..kan..so, jangan diungkit kisah silam itu.. pas raya baru kite bukak hujjah baru.. hahaha...

Bulan 8 @ Bulan Ramadhan, aku sangat banyak aktiviti.. yaaa aktiviti yang harus aku lakukan adalah berpuasa.. hahaha ngarot! memang kena posa la kan... caiss.. tak..tak.. aku ada aktiviti lain lagi... Sambut merdeka!!! Merdeka!! Saya anak Malaysia!! tapi post tg merdeka, bukan post yang neh, akan diterbitkan akan datang.

Aktiviti aku yang lain adalah Jual menjual!! Yaaa.. GARAGE SALE!! korang penah dengar Garage Sale?? Kalo sesapa penah ke luar negara xpecially US, diorang banyak wat Garage Sale setiap Summer. Fakta tentang Garage sale @ Yard Sale:

1. Diorg2 neh jual kat laman rumah diorg aje. bukan bukak warung tepi jalan sume tuh..bukan yer anak-anak...

2. Barang-barang yang dijual adalah macam-macam!! dari pakaian, perabot, kasot, beg, lampu @ tv lama, anything u can't imagine! Silap haribulan keta antik pon ade jual!!

3. Masa adalah terhad! dan amat tepati masa. kalo cakap dari kol 9am-5pm..so jualan hanya setakat itu saje. Tapi kalo korang nak barang yang bagus, do come early!! lambat, then goodbye!!

4. Once we called it Sale, of course it will be sooo cheap!! and if u see the tag price, don't hesitate to bargain it. Yeah, Garage Sale is all about to bargain~ =D

5. Oh.. Please come with ur own plastic bag! or any bags to put ur stuff. They won't provide any plastic bag to you. So be prepared. They loved our mother nature~ so do you. =D


tapi cemna aku nak wat garage sale sedangkan aku xde laman rumah kan??hahaha.. sangat berbelit!! Neh kire free promote tuk my bestie Ad-Nina. Dia dah plan lama dah nak wat garage sale neh.. Please do come yeah!!


What : Garage Sale @15!
Date : Saturday, 29 August 2009
Venue : No 7, Jalan 15/2d, Seksyen 15, Bandar Baru Bangi
Time : 10 am - 5 pm [Puasa oke]


See You There!!

Chow~

Some of the item to let go..



2 Orang Baik Hati:

ain said...

aa arni..
get promoted tuhh
btl la kate org kn..
rezeki org nk kawen sape yg tau..
hanya Dia yg tahu...
=)

*p/s aku pn nk kawen la cmtu..

~@RniE~ said...

tenkiu Ain...

ko cecepat kawen tau~..jgn risau insyaallah ade rezeki ko nnt..

Post a Comment