6 October 2009

AidilFitri 1430 H - version III & IV Family Gathering

Maseh raya kan??? so x salah rasanya nak bincang hal2 yang menyeronokkan yakni Raya!! hahaha.. sangat amat gumbira...1st day Raya [Raya pertama] lepas salam2 raya, ktorg satu family NURARIF bertolak ke Penang yakni Kampung mama... memang sudah dirancang..suma WAJIB harusss berkumpul di Rumah Pusaka Arwah Tok Moyang ktorg. Dah lama rasanya x kumpul cemni. Seingat aku time aku kecik2 rebina, teramat meriah bile raya.sume org awal2 lagi dah balik kampung. Kire malam raya tuh memang dah ade kat kampung lah.. Alhamdulillah, kali neh berkat sokongan ahli keluarga, kami sume dpt kumpul lagi...happy memang teramat happy...acara ape eh aritu?? ade sesi suai kenal, persembahan,makan-makan pastu ade meeting keluarga..yesh!!!






Raya ke-7 is Habib's Family turn. ktorg berkumpul kat umah abg ipin [cazen aku yang suka nyakat aku...aihhh]. Abah & mama can't manage to come this gathering :( but they send me & Dikwan to be representative on behalf NURARIF's Family.
maybe ade yang tatau. aku ada keturunan jawa dari sebelah abah aku. so, aku sangat happy bile dpt jumpe diorg sume. rasanya dah sampai anak cucu neh dah xcakap jawa kot.. cuma tau cket2 lah... aihhh.. kne blaja balik neh...







0 Orang Baik Hati:

Post a Comment